Mrs.Mustache


Friday 3 February 2012 | 0 comment(s)


Hello people :'D Wassup ? Lama aku tak update blog kan? Haha post baru satu kepala kau lah Sab 'lama tak update blog' hahaha. K aku ada banyak bende nak share tapi tak tahu nak post mana satu. -__- apa yang keluar dari otak aku itu yang akan di post .

Setakat ni dekat sekolah aku takde buat hal lahh. Hmm kalau yang ponteng ponteng tu rasa nya tak kowt. Hahaha kalau nampak merayap dekat sekolah , itu terponteng bukan sengaja ponteng. Aku ada banyak buat amal dekat sekolah. Tolong kucing bagai, sanggup masuk kelas lambat semata-mata tolong kucing. Perghh tepuk tangan sikit ahh. Homework aku banyak aku tak siapkan sebab aku busy memanjang. Sampai blog pun aku malas nak update. Yang suka usha blog aku dah bising asal lama tak post :3




Older Post